Tuesday, February 1, 2011

homeworks :(

assalamualaikum..






sebelum ni HOMESICK sekarang HOMEWORK pulak dah , lepas ni HOME ape pulak kan ? haha :D HOMEWORK ? hehh . tak suka dengan perkataan itu . setiap hari mesti ada homework lagi-lagi cuti sekolah bertimbun macam gunung weh homework yang kena disiap kan . cuti raya cina ni banyak gila homework yang kena , perlu , harus dan wajib disiapkan bertimbun macam gunung kinabalu *tipu je . hehh . 


tapi takpe lah mesti ada kebaikan kan cikgu bagi homework ? betul tak ? betul tak ? antara kebaikannya supaya kita tak habiskan masa kita dok meng'online' facebook , twitter , myspace dan yang seangkatan dengannya . supaya kita ulangkaji pelajaran dekat rumah agar pelajaran yang cikgu ajar tuu takde lah kita lupa . yelaa penat weh cikgu mengajar dekat depan lepas tuu kita tak ingat satu hapak pon yang dia ajar dan banyak lah lagi kebaikan buat homework ni . tapi kan kalau dah semua cikgu bagi homework dalam masa yang sama sampai homework tuu bertimbun-timbun aku takde mood nak buat semua homework tu weh ! sebab terlampau banyak sangat dan aku pasti aku tak dapat siap kan semuanya walaupun sebenarnya aku boleh siap kan . haha :D


homework aku untuk cuti raya cina ni :-
1. latihan add math 
2. nota physic
3. folio Novel PAPA 
4. preparation untuk presantation bi dan preparation untuk oral bi


nampak memang sikit ada empat je kan ? tapi kenyataannya ia begitu banyak bagi aku ! haha :D latihan add math dah siap cuma ada lagi 2 soalan tak paham . nota physic pon dah siap . folio bm tak buat apa-apa pon lagi baru kumpul maklumat . folio dah lah kena buat guna tangan tak boleh guna komputer takut kitorang buat business meniaga folio tu pulak katanya ! ni semua salah siapa yang mula-mula buat macam gituu ! preparation untuk bi , oral tuu semua lagi lah satu bende pon aku tak buat . tengok pon tidak . hehh ==' hebat sungguh aku ni kan ? bhaha :D okay bye , nak siapkan homework ! tak sabar nak tunggu habis form 5 ! sebab dah takde homework yang kena disiapkan ! :D 


i hate homework *sometimes . hehh =.='



Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment