Sunday, February 20, 2011

rumah kata pergi hostel kata mari :'(

assalamualaikum :(:


hai semua . haha :D last update blog ni before balik hostel ! aku tak nak balik hostel lahh !!! TAK NAK !! kenapa lah cuti ni rasa cepat sangat berlalu . kenapa kena ada hari ahad ? kalau takde kan best . okay bye , takde mood nak update panjang-panjang . rasa macam nak nangis je sekarang ni :( last kali , saya rindu seorang budak yang bernama mellatul sofea . fullstop ! byebye semua ! doakan saya happy . doa kan saya tak selalu nangis . penat lah saya selalu je menangis . dormates pon dah bosan asyik muka aku je yang nengis :'( 


saya rindu lah dekat 4 cekal ! saya rindu mellatyl sofea , saya rindu norul azhikin , saya rindu nur shazlin , saya rindu fazrena fazreen , saya rindu farizul fikri , saya rindu semuaa !! :( mood : sangat sedih sekarang ini :'(



Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment