Monday, January 10, 2011

techniques -.-

assalamualaikum ;)



aku dapat sekolah teknik ! :o yee aku dapat and aku akan pindah :( semalam orang tuu call papa bagi tau aku ditawarkan masuk teknik gombak untuk second intake punye . bilaa papa bagi tauu tataw laa perasaan aku macam mana rasa macam nak nangis tapi rasa happy jugak laa . haha :D yeayy nanti aku masuk Sekolah Menengah Teknik Gombak ! 18/1/2011 , selasa minggu depan daftar dekat sana . 


tadi pergi ambil surat tawaran tuu semua dekat teknik gombak . besar jugak sekolah dia . banyak gilaa benda kene urus kan , sijil berhenti sekolah laa ituu laa ini laaa . esok kena start prepare surat-surat semua , kena tangkap gamba , kena beli barang untuk asrama , kena pulang buku teks balik dan macam-macam lagi laaa . mula-mula ingat dapat kejuruteraan elektrik then pergi sana tadi dorang cakap aku dapat kejuruteraan awam . redhaa je laa ;)


mulai minggu hadapan aku dah jarang mengonline kan diri . dua minggu sekali baru balik rumah ! baru dapat online facebook . baru dapat blogwalking . baru dapat post entry baru dalam blog ni . jangan rindu aku nanti bila dah tak online  . kalau rinduu jugak jemput jemput lah datang teknik gombak melawat aku ! datang melawat tuu jangan tangan kosong je bawak laa pizza ke kfc ke mcd ke . BHAHAHA :D cerita macam ada je orang yang rindu aku >_<


doa kan aku okay dekat sana ! doa kan aku ada kawan dan senang dapat kawan ! doa kan senior aku semua baik-baik ! doa kan aku tak kena kacau dengan hantutt ! budak kelas aku jahat takut-takut kan dengan hatutt -.-' * terasa cuak pulak nak masuk asrama ! saya pasti merindui kawan-kawan di SMK SEGAMBUT JAYA serta adik-adik form 1 terutama group NENAS ! hehe ;D saya jugak mesti merindui anda , anda dan anda :) haha . lepas ni saya akan menjadi gombak girl ! hahaha :D teknik gombak kena nyanyi lagu wilayah ke lagu selangor ? saya taktau lagu selangor ada sesiapa bole ajar ? haha ;D











Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment