Wednesday, January 12, 2011

perpindahan !

assalamualaikum
jawab laaaaaa -.-


banyak benda yang kena diselesaikan before pindah sekolah ! ituu ini bla bla bla -.- fening kefala dibuatnya . kena mintak sijil berhenti laa dekat pejabat before that kena isi satu borang ni lepas tuu dekat borang tu kena mintak tanda tangan cikgu persatuan/kelab , unit berunifom dan sukan/permainan lepas tuu cikgu tu kena isi markah kokorikulum , habis laa aku nanti markah mesti sikit sebab aku tak aktif :( esok aku nak pegi mintak markah tu dekat cikgu-cikgu tolong doa cikgu-cikgu aku murah hati bagi aku markah banyak :') lepas tuu kena jumpa guru kelas tahun lepas ambil fail peribadi , guru kelas aku yang tahun lepas pulak tengah cuti bersalin kena lah jumpa guru penyelaras tingkatan . 

lepas tuu kakak kerani tuu kata lepas tuu pegi jumpa cikgu rakiah mintak sijil koko . ape bende tah ==' kakak tuu kata lagi kalau dapat hantar balik borang tu dekat pejabat hari ni esok atau lusa sijil berhenti sekolah dah boleh dapat kalau hantar esok jumaat atau isnin minggu depan baru boleh dapat , hari selasa dah kena daftar dah sijil berhenti tuu pulak kena fotostat and sahkan . esok laa baru aku hantar borang tuu sebab takde orang nak teman pergi mintak tanda tangan cikgu lagi pon nak bodek cikgu-cikgu bagi markah lebih sikit . haha :D

esok kena selesaikan banyak benda , banyak cikgu yang kena jumpa . kena hantar balik borang yang ambil dekat pejabat tuu tadi . kena mintak surat ape benda tah lagi . lepas tuu nak pulangkan semua buku teks balik . alaaa , dah laa buku banyak gilaaa berat pulak tuu ! ape bole buat ? dah nasib badan -.- bila aku ada masa nak selesaikan semua benda ni ? terpaksa laa skip class atau pon masuk kelas lambat sikit . mampu kah saya menyelesaikan semua benda ini seorang diri ? siapa yang nak tolong saya selesaikan call saya ! haha . nanti saya belanja awak koop okay ?  * maaf ye cikgu kalau esok saya tak masuk kelas atau masuk lambat . saya ada hal yang kena diselesaikan . cikgu jangan laa pulak tulis nama saya ponteng kelas dekat borang kawalan kelas nanti  :-/



Photobucket


gambar tiada kena mengena sama sekali dengan entry ini ! seriously , aku pasti akan rindu diorang ni semua nanti :'( mesti susah nak cari kawan macam dorang ni dekat sekolah baru . kan best kalau kita semua dapat pindah sama-sama ! dapat duduk dalam dorm yang sama ! dapat tidur dalam dorm yang sama . i love them


Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment