Monday, January 17, 2011

last , terakhir :(

assalamualaikum...


hye korang , apa khabar ? sihat ? tak sihat ? esok pegi klinik ek . dah makan ? belum ? pegi laa makan  . HAHAHA :D macam ni laa orang yang tak berapa nak sihat -.- tengok tittle entry sekarang ! LAST ? TERAKHIR ? apa yang last ? apa yang terakhir ? actually ni post yang last before aku masuk asrama . esok aku dah kena check in hostel ! ehem HOSTEL eh bukan HOTEL -.-' ahhaa . barang-barang semua dah prepare dah packing cuma baju sekolah tak iron lagi . perasaan sekarang ni bercampur-campur dah macam nasi campur dah . haha :D tak sabar nak rasa masuk asrama tapi dalam masa yang sama takut dan sedih :( hopefully , aku , feqa and maryam sama dorm . amin :') Ya Allah , takut sangat sekarang ni ! ape yang nak ditakutkan pon tak tau laa . haha -.- 





siapa yang rasa akan rindu aku tuu copy gamba ni dekat computer korang so bile korang rindu aku boleh laa tengok ! hahahahah :D ayat bajet gilaa ! macam ada orang rindu aku -.- doa kan aku sihat , okay , gembira , selamat dekat sana :) bye sejaya , bye 4cekal , bye adik form 1 , bye facebook , bye phone . for sure , aku akan rinduu gila 4cekal , aku akan rindu gila budak group nenas , aku akan rinduu rilaa nak online and macam-macam lagi laa aku akan rindu :'( 

p/s : rindu bestpreng




Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment