Saturday, January 29, 2011

i'm backkk ;)

assalamualaikum ;)


hey reader(s)


i'm backkk . akhirnya HOME SWEET HOME :) dua minggu di asrama rasa macam berbulan-bulan . seriously ! tak tipu ! tak pecaya boleh cuba . haha . duduk asrama jadual pack gila pukul 4.30 pagi dah kena bangun mandi , YA ALLAH air dia bapak lah sejuk mengigil nak mandi ! haha :D lepas mandi sebelum pukul 6 kena turun subuh lepas tuu breakfast lepas tuu masuk kelas kalau ada perhimpunan ada laa kalau tak masuk laa kelas . balik sekolah 2.30 petang . pergi DM makan then pukul 3 turun prep ! dalam prep tak boleh tidur ! kalau tidur kena denda ! kalau dah tiga kali kena denda bukak buku penalti ! aku and budak-budak satu dorm aku dah penah kena denda sekali sebabnye turun prep lambat . turun prep paling lambat pon kena pukul 3.45 kitorang pulak sampai bilik prep pukul 3.50 . kitorang bukan sengaja turun lambat masalahnya orientasi yang habis lambat . eishh geram je masa kena tu ! prep dari pukul 3 sampai pukul 5 . 


pukul 5 pulak riadah sampai pukul 5.30 . lepas tuu siap-siap turun makan lepas makan pergi surau lepas tuu ada prep sampai pukul 10 malam . pukul 11 malam dah kena tutup lampu ! bayang kan bertapa packnya jadual aku . time bila aku ada masa nak basuh baju iron baju ? hah lu pikir laa sendiri . dua minggu dekat asrama rindu pulak rumah . homesick laa katakan . haha . rindu gila ibu papa and family termasuk lah 4cekal especially budak perempuan class tuu . hehh . nak call ibu masa tengah rinduu gila rumah takut nangis so pendam laa sorang-sorang nak call mellatul pulak phone number die hilang ke mana tah . haha . nasib baik budak dorm aku semuanya okay and gila-gila . haha :D tapi ada sorang je laa budak ni aku tak berapa suka . haha :D budak E7 mesti tau siapa . 


E7 ? itu lah nama dorm aku singkatan bagi EHSAN 7 . haha . saje nak mencapab nama dorm . penat gila aku duduk asrama dorm dah laa tingat tiga kelas aku pon tingkat tiga ! bapak lah penat nak naik . bila dah makan kenyang-kenyang dekat DM * takde kenyang sangat -.- naik dorm aku dah lapar balik . haha . serious aku cakap aku okay dengan asrama die tapi aku tak okay dengan sekolah dia atau aku tak suka kelas yang aku dapat walaupon aku dapat kelas pertama ! ingat best laa kan kelas pertama ni ingat ramai laa kawan tapi hampehh ==' masa mula-mula aku nangis masuk kelas tuu . sebab masa tuu cikgu takde lepas tuu kawan pon takde nak borak-borak . yelaa dah terbiasa kalau cikgu takde dekat kelas memang aku kan borak-borak jalan-jalan pergi toilet pergi kedai buku tapi sekarang tak lagi . mula-mula memang nangis laa duduk sana tapi sekarang okay sikit laa . 


banyak laa lagi laa nak cer tapi terlalu banyak sampai aku pon dah tak ingat nak cerita ape . hehh ;pp . yang paling peting aku rindu gile mahathir . dia dah balik rumah ke belum hah ? kalau dah asal phone dia off ? asal die tak text ? -.- dah laa , byebye ! take care ! enjoy you holiday and don't forget to do you homework . ececeh ;D 





* gambar masa ibu papa alang danny and danish datang ahad minggu lepas . sumpa best . dapat makan kfc bapak sedap . HAHA :D muka tuu tekpaksa diconteng kerana buruk yang melampaui batas . hehh 





Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment