Saturday, December 31, 2011

Setelah sekian lama menyepikan diri ^^

Assalamualaikum reader :) k..perasann ada reader :p

Hi , setelah sekian lama tak update ini blog hari ni terasa gatal tangan nak update . sebenarnya aku dah delete pun blog ni sebab dah lama sangat tak update then rasa macam malasss nak update untuk selamanya . Tapi bila tengok orang lain punya blog timbul perasaan iri hati jauh di sudut hati kecil ku ini nak memiliki blog yang cantik meletop macam orang lain . Jadi restore lah balik blog ni . Okay nasib baik boleh restore . Rasa macam banyak benda nak cerita dalam blog ni sampai tak tau nak cerita yang mana satu dah .

Hi ! kite lah farah a'dilah yang gedik delete lepas ru restore balik blog ni . hihi -.-


1. Rindu Ehsan-ians

Okay aku rindu sangat dekat budak blok Ehsan . lagi-lagi Ehsan7 ! Dorm yang paling gempak diantara dorm junior yang lain wa cakap sama luu . E7 lekk je pernah tak turun subuh satu dorm . haha :D bukan tak sengaja tapi takde seorang pun yang tersedar dah pagi :O Aku terbangun pun bila penghulu dan senior-senior yang lain memekak depan pintu ketuk pintu macam nak roboh . Bila dah bangun cepat-cepat kejut kawan sebelah , buat muka tak bersalah duduk atas katil lagi dengan pakai baju tidur bila kena tengking baru turun katil tukar baju dan cepat-cepat lari turun dataran . Ya Allah masa tu tuhan je lah tau perasaan aku nak nangis macam mana . Kena ketuk ketampi dengan budak lelaki tengok naik atas kena maki dengan senior kena buat denda sebelum maghrib kena hantar . Masa benda ni jadi sumpah rasa nak keluar asrama . Okay rindu nak makan maggi sama-sama dengan budak dorm ! Rindu nak kejutkan dorang pagi-pagi ye ahh aku je bangun awal lepas tu kena kejut yang lain kalau aku jahat sikit lepas mandi baru kejut . haha . Rindu nak tidur time prep petang ! masa prep petang waktu paling best tidur . hahaha . Rindu nak pergi DM & Surau sama-sama . Rindu semua kenangan :'( lepas ni tak tau dapat dorm sama lagi ke tak -.-'

Doremates aku . Aku je takde :( balik masa ni .


2. Cuti sekolah yang hampir berakhir 

Lagi berapa hari je cuti nak habis . okay lepas ni rutin asrama akan kembali beroperasi seperti dahulu kala . Takde mood lagi nak kesekolah rasa nak cuti je ! Boleh tak kerajaan tambah cuti ? haha . 3 Januari akan kembali ke asrama sebagai seorang senior bukan junior lagi . yiiiihaaaaaaaa :D mesti rindu senior-senior nanti . Lepas ni dah takde senior yang nak marah dah . Lepas ni dah takde senior yang kerekk habis dah . Lepas ni dah takde senior yang terjerit-jerit macam apa dah . Lepas ni dah takde senior yang selamba badak masuk toilet dah . dann banyak lagi lah yang takde nanti . Gembira memang gembira bila semua senior dah takde tapi ada jugak perasaan rindu dekat perangai dorang tu . Lepas ni aku pulak yang akan jadi senior . Aku baik okay ! Aku akan layan junior aku baik je . Nanti nak suruh junior panggil aku Kak Adila/Dila . hihi . Siapa rasa nak jadi junior aku meh lah masuk blok Ehsan ;)

4Awam1 . Saja menyelit sini.. hikhik ;)


Okay dah tak tau nak cerita dah . Tadi kemain banyak idea bila nak type semua idea dah terbang melayang . haha :D Kbye . Thank you




Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment