Wednesday, March 16, 2011

lawatan ke mid valley :D

assalamualaikum

hye awak ;) ! nak tau tak tadi saya keluar jalan-jalan dengan kawan sekolah lama saya . first time keluar pergi tengok wayang dengan diorang semua ;D bhahaha kesian kan saya dah enam belas tahun dua hari hidup tak pernah lagi keluar dengan kawan-kawan pergi tengok wayang biasanye keluar pergi library , beli buku  . tadi tak ramai yang join . yang ikut pon azhikin , mellatul dengan iesma . tak best sgt ahh sebab tak ramai . tapi best lah jugak kan . ayat tah ape ape tak best tapi best . HAHAHA :D lantak ahh =,='

tadi kami tengok cerita Mar Need Moms . ingat nak tengok cerita Big Mommas atau Hikayat Merong Mahawangsa tapi dah penuh . Big Mommas ade tiket tapi tiket 4.30 petang . kalau pukul 4.30 baru nak start pukul berapa pulak aku nak balik kan ? so tengok je lah cerita yang ade . tengok cerita Mars Need Moms tuu pon kitorang kena duduk dekat depan sekali . mendongakk nak tengok . haha .

lepas dah habis wayang pergi makan McD lepas tuu jalan-jalan jap ingat nak beli Big Apple tapi tak jumpa pulak kedai die kat mana . ahhaha . lepas tuu balik naik train . bapak lah penuh macam sardin . dah lah panas berbau pulakss tuu . haha -__-' hah , masa nak pergi kan dalam train saya jumpa Aida sayang yang busuk . hihi . die nak keluar pergi ts dengan yam , piqa , wadah and sape tah lagi . okay tu je nak cerita X)

seriously , saya rindu sangat 3cekal 2010' :( terutama geng-geng baidoit . dekat sekolah baru kan takde kawan-kawan macam korang . takde lagi kawan-kawan yang bising macam korang . kawan-kawan yang gelak kuat macam korang . kawan-kawan yang suka tengok cermin macam korang . rindu ouh perangai korang ;'(


Mellatul Sofea binti Effendi aka PEAH :) nama ayah kami hampir sama . kawan yang paling rapat dengan saya masa dekat sekolah lama . dia dah macam kakak saya walaupun saya yang lahir dulu sebelum dia . saya rindu dekat Peah ni :( masa dekat sekolah lama dekat die lah saya selalu luahkan masalah . die lah yang selalu bagi jalan penyelesaian kepada masalah saya . haha XD dia lah kawan saya tempat saya mengadu . ecehh . dia baik sangat . sejak masuk sekolah baru saya dah takde kawan dah nak cerita masalah-masalah saya . kadang-kadang dekat sekolah baru bila dalam kelas saya tersasul panggil kawan sebelah saya mellatul :( banyak lagi bende yang saya rindu pasal peah ni :'( nak nangis lah , actually dah nangis dah pon . rindu gilaa kay dekat SOPEAH :'( 




Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment