Monday, March 14, 2011

happy birthday :D

assalamualaikum...
para penonton , bapak-bapak , ibuk-ibuk semua yang ada di sini . enough farah a'dilah enough ! haha :D

hari berapa hari bulan murid-murid ? *empat belas march cikgu ! 

yeayy hari ni EMPAT BELAS MARCH :D bersemperna tarikh hari ini saya FARAH A'DILAH BINTI MUHMAD   AFANDI ingin mengucap kan SELAMAT HARI LAHIR yang ke-16 kepada budak yang sedang meningkat remaja dan meningkat berat badan iaitu diri saya sendiri ! HAHAHA XD *nama penuh bhai ! saya bukan tersalah type . nama bapa saya memang dieja sebegitu rupa , terima kasih ! alhamdulillah tepat pukul 1.11 petang genap lah umur aku 16 tahun . alhamdulillah Allah hidupkan kan lagi aku pada hari ini . alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah :D

disini saya ingin mengucap kan ribuan dan jutaan terima kasih kepada ibu dan bapa mereka kerana tanpa mereka tidak mungkin saya berada di atas muka bumi ini sekarang . tidak lupa juga pada rakan-rakan yang telah wish birthday saya melalui phone mahupun facebook . TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN ! *ayat nerd je . tak boleh blah :D


HAPPY BIRTHDAY TO ME , HAPPY BIRTHDAY TO ME ,
HAPPY BIRTHDAY TO FARAH A'DILAH !
HAPPY BIRTDAY TO ME

zaman dahulu kala XD
zaman sekarang @ zaman muda remaja :D




Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment