Tuesday, January 4, 2011

sekolah !

assalamualaikum
jawab laa sayang-sayang ku sekalian ! =='

nak story morry sikit pasal first day and second day sekolah ni !

First day .

first day sumpa boringg gilaaaa ! perhimpunan bukan main nak panjang je kan . ucapan pon panjang melebar . lepas perhimpunan pulak budak form4 kena pergi dewan . dekat dewan ada lagi penerangan pasal bidang-bidang yang ditawarkan dekat sekolah lepas tuu boleh pulak cikgu pergi terangkan satu persatu subjek form4 . haih bosan gilaaa . nak tersumbat dah telingar aku dengar . haha . lepas rehat baru masuk kelas . aku masuk kelas pure science ! yeayy nak jadi doktor tapi kalau rayuan masuk teknik diterima aku akan pindah , dah tak amek pure science dah . boring gile first day sekolah dah laa kene balik lambat pukul 2.20 petang then selalu teringat dekat 'dia' macam nak nangis pon ada :'( masa rehat pulak koop dah tak boleh jual sebab kantin tak bagi koop jual , so masa rehat koop jual peralatan sekolah je laa dah tak jual air , biskut , keropok , kacang dan lain-lain . kantin tuu orang baru mungkin dia takut dia rugi kot kalau koop jual . kabut je ! dah laa orang berlambak-lambak nak pergi beli so aku terpaksa tahan haus dan lapar semalam ! balik rumah baru makan dan minum sebab lupa bawak air :(

Second day .

second day okay laa . lagi better dari hari first . sebelum rehat belajar chemistry . bole tahan . best laa . cikgu yang ajar pon lawa . haha . lepas rehat tak masuk kelas jadi faci masa orientasi budak-budak form1 . terasa diri ni tuaa pulak bila dorang panggil aku kakak . haha ;p aku jadi faci untuk group ke 7 yang semuanya lelaki . aku yang kena buli dengan dorang bukannya aku yang buli dorang . suruh aku menyanyi lagu sekolah laa . lepas tuu cakap padan muka kene buli . jahat kan dorang ? -.- haha :D


p/s : asyik teringat dekat 'dia' je . agak-agak 'dia' tuu ingat tak dekat aku ? rindu laa dekat 'dia' . agak-agak 'dia' tuu rindu tak dekat aku ? *soalan yang selalu bermain di fikiran aku ? sape boleh jawab angkat tangan ? nanti aku belanja air soya dekat koop . haha :D






Terima Kasih , Gracias , Arigato Gozaimas , Gamsa-hamnida , Syukron ♥

No comments:

Post a Comment